Anne18 canım bu süreçte pozitif olmak çok önemli. Iyi düşün, olmamasına odaklanma, olacağı güne inan ve etrafındakilerle olmuyor sohbetine girme, inan herşeyden önce. Mesela bu başlık olmaz kuzum ne kadar zor dersen o kadar zorlaşır işin. Bende geçtim bu yollardan hep inandım hep iyi düşündüm ve şükür rabbime 🙏