DiplomaliEvHanimi Emo1509 Ben Ağustos 26’da son adetimi oldum daha sonra inofolice toz olana basladim 2kutu ictim 26eylulde adet olmam gerekiyodu asiri ishal mide bulantisi ile avillik oldum 18gun geciktim 18.gunun sonunda adet oldum 13ekimde. Ama 13kasima 15gun varken lekelenmem oldu 1.2damla oembe lekelenmede oldu sonra norml akintiya döndü suan adetimi bekliyorum yerlesmemi acaba diye
Emo1509 Tugce1803 teşekkür ederim test yaptım bisey çıkmadı yalnız adetim gecikince ilaca bağladım hayırlısı artık
Tugce1803 Emo1509 Rica ederim bende kullandım ilacı ve sağlıkçıyım o yüzden biliyorum😊Adet gecikmesi geç yumurtlama, geç döllenme, stres ya da hava şartlarından dolayı gecikmiş olabilir. Eğer toplamda 35.günü geçerse doktora görünün❤️
Emo1509 Tugce1803 öylemi siz faydasını görebildinizmi peki ilacın yumurtalarım tembel çalışıyormuş ondan sebep verdi dr bu ilacı pko görünümündeymiş yumurtalarım
Tugce1803 Emo1509 Bende bir sorun yok sadece yumurtaları kaliteli yaptığı için kullandım ama bende işe yaramadı😔
Emo1509 DiplomaliEvHanimi inşallah yerlesmedir bende böyle gecikince bir umut test yaptım siz günde kaç kez içiyorsunuz ben günde 1 defa kullanıyorum ilacı bide hiç bırakmadınız dimi kullanmayı hala devam ediyorsunuz
DiplomaliEvHanimi Emo1509 gunde 2kez ac karnina iciyodum. Gecen ay adet olacagim gun biraktim bidahada kullanmadim cok pahaliydi 😞. Simdi 18gun gecikince doktora gtti hersy guzlde diofol verdi onu kullaniyorm suan