Nrmnism Nasıl anlatsam bilemedim ki rüya gibiydi tarifi tarif edilmez tatlı sancılar neyse başlayayımKızlar akşam eşimin arkadaşrına gittik gün yapıyorduk bizimkide akşama dogru oluyordu neyse gittik misafirlige bende tık yok ne gelen ne giden annemde sabahsı bana kızmıştı kızım artık doğur da sevelim diye neyse gittik oturduk muhabbet çay kahve tatlı derken evin yolunu bulduk aksine eşiminde arabası yok satmıştık da kayınvalidemler de burda yanımda degilerdi çünkü bi belirtim de yok ne su ne nişan eve geldik gece ⏰ tam 3 benim lavaboya kalkayım dedin kalktım baktım hafif sancım var neyse lavaboya gittim afedersiniz büyük abdestimi yaptım geçmedi bekliyorum belki geçer 5,6 defa gittim şavaboya yok geçmedi ara ara geliyor dayanamadım aradım kayınvalidemleri geldiler hastaneye gittik ebe bi baktı maşallah 7 cm açıklıgın var dedi doğumun başlamış dedi direk suyumu patlatı 2 saat sonra dr geldi 10 cm açılman var dedi hadi dogumhaneye dedi kaltım gittim kızım gelmiyor inatçı çıktı destek lazım dedi bi ebe geldi göbegime bastırdı çok kötü agrım oldu sonra bıraktı bidaha ki sancıda yine bastırdı şükür içimden öyle güzel kaydı ki bütün sancılarm geçti poposuna 1,2 vuruşta agladı minagım 6 dikişim oldu kızlar uzun oldu ksr bakmayın kızlar kızıma dua edin lütfen bi gözü oluşmamış yıkıldım ben eşim kayınvalidem sizden ricam duanızı melegime istiyorum 😣🙏🙏🙏🙏
Nur___ Nrmnism hayırlı olsun canım 🙏sağlıkla büyüt inşallah, eve mi çıktınız direkt yoksa takip mi edilecek hastanede
Eceyavuz Nrmnism maşallah ne guzel bir doğum hikayesi .. sağlıcakla büyütürsün inşallah 🤲🤲 ne yaptın da 7 cm acilman oldu 🙄
busraaammm Nrmnism yok hiç duymadım ama ümitsizliğe kapılmayın Rabbim dermansız dert vermez inşaallah günahsız bir meleğin yüzü suyu hürmetine Rabbim şifasını versin inşaallah... doktorlar bu duruma bir şey demediler mi
M_agayeva Tebrikler canim gecmis olsun sag salim buyut yavrunu cajim gozu olusmamis nasil bisey anlamadim bende hamileyim ulturasonda doktor anlamamismi anlatirmisin supe dustu icime simdi
Glybskl Nrmnism rabbim en kısa zamanda sağlığına kavuştursun bebeğini canım benim sağlıklı uzun ömürleri olsun inşallah ❤️🙏🏻
Beyza90 Nrmnism merhabalar öncelikle hayırlı olsun kızınızın gözü içinde Urfa da yaşıyorsunuz fakülte hastanesine götürün bi orda gerekli tedaviyi yaparlar inşallah
mutlu-d Nrmnism maşallah hızlı ve kolay olmuş doğumunuz. Rabbim bebeğinize şifa versin inşallah. Umarım en kısa sürede iyileşir. Üzmeyin kendinizi onun için güçlü olun