Snmbltt Kızlar 31 haftalık hamileyim feci şekilde diş ağrısı çekiyorum önerisi olan var mı? Bi de parol kullanabilir miyim ki??
Birnehirbirdeniz Snmbltt paroldan baska bsey kullanamıyoruz malesef sarımsak tuza bas dişinin üzerine koy ağrıyı çekiyor bende çok cektm hala da çekiyorum dış agrisini 😕
Elizz Snmbltt Doktorunla konuş derim. Benimde dış problemim vardı çektirdim doktor izin vermişti. Bir konuş eğer uygun görürse dış dokturna gözük. Çekme boşu boşuna agriyi
Rumeysacar Ben minoset kullanmıştım bide evde sirke varsa önce gargara yap sonra sarımsakla tuzu çürük olan yere bas hemen geçiyoor
Fatosumum Snmbltt ankarada hamileler için bi dişçi varda ben orda yaptırdım dişimi o yüzden sormuştum 😢 sirkeyle gargara o halde bi de fırçaya tuz koyup dişini fırçala ben doktordan önce öyle geçiştiriyodum😢
Kubratufur Bir cezveye ıkı diş sarımsak yarım car bardağı sirke koy fokurdasın sonra ılınsın gargara yağ anında uyuşturup geçiriyo ağrıyı👍
Ebay İki gündür bende ölüyorum dis agrisindan doktorum antibiyotik verdi agri gecince disciye git dedi bi sorun olmaz dedi ama ben yine de korkuyorum ama artık agrı kulagima vuruyor napıcam bilmiyorum ☹