Sabiugur Iremgokce teşekkür ederim amin Allah herkesin bebişini korusun sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Merve_osman Sabiugur bencede korkmayın biz ilk 3 ay doktor tehlikeli diye kalp sesini dinletmedi herşeyin çok güzel olacağına inanın
Mavilianne Sabiugur Rica ederim canım benim çünkü benim de 1 hafa ileri de hesaplanmıştı falan oluyor böyle şeyler mutlaka 2. Bir doktora gidilmesi gerekiyor ♥️ Sağlıkla kucağına alırsın inşaAllah 🤲🏻