Bebisss34 Kızlar 37+6 yız, normalde bu zamana kadar hiç mide bulantısı yaşamadım fakat bu gece birkaç defa ağrılı kasılmalar oldu ve mide bulantım var. Böyle doğum belirtisi yaşayan var mı aranızda?
Eceyavuz Bebisss34 40+2 yim 3 haftadır mide bulantim var doktora sordum cocuk büyüdü yer yok midene baskı yapıyor ondan bulanır dedi
Bebisss34 Eceyavuz evet çok mantıklı zaten mide yanması haftalardır vazgeçilmezim aynı sebepten ötürü ☺️