Susamcik01 Kuzular 2 gün önce test yaptım negatifti ama tüm belirtiler var gibi anlamadım adet olmam lazım yarın ama adet belirtilerim yok. Test yapmakta çok kararsız kaldım. Belim ağrıyo kasıklarımda ağrı var beyaz akıntım var göğüslerin hassas ooff
belguzar_123 Susamcik01 yarın adet tarihinse ve olmazsan ertesi gün yani adetin ikinci günü yao yada üçüncü günü kesin çıkar 😉
Mavilianne Susamcik01 Heveslendirmek istemem. Benim 5 haftalıkken testlerde çıkmamıştı 🤷🏻♀️ 7. Hafta da cıkmıştı
Mehtapakgl Susamcik01 kuzum adet belirtisi ve hamilelik belirtileri neredeyse aynı. Inşallah hamilesindir. Yap gitsin.
BGLM Ben 6 7 aydır hep çocuk istiyor ve bekliyordum adetim bi gün geçilse bile test yapıyordum bazen adet günüm gelmeden test yapiyordum🤭 evde test dükkanı gibiydi resmen hiç eksik etmezdim😊 bi gün uykudan uyandım ve adet olmama3 yada dört gün vardi evdede 1 tane test kalmıştı bunuda yapımda gitsin nasıl olsa çıkmaz bidahada test almam dedim kendime umutsuz bi şekilde testi yaptı bi de ne görüm silik bi çizgi o an çok mutlu oldum şuan 29 haftalığım cnm😊 inşllah seninde vardır sende gebesindir
Tugce1803 Susamcik01 yani adet ve gebelik aynı belirtileri gösterir.Psikolojik olarak belirti yaşıyorsunuz muhtemelen..