Cigdem175 merhabalar bende ilk evlendiğim sene hamile kaldm ama düşğk oldu sonrasında 2 sene boyunca hamilelik olmayınca doktorlara gittim ilaçlar testler derken bir senede öyle geçti olmadı sonrasnda tüp bebek için gittik doktor birsğrğ test yaptı ama sorun çıkmadı ikimizdede sebepsiz infertilite denildi tüp bebek denedk ilk seferde turtu çok şükür ama erken doğumla oğlumu kaybettim sonrasnda akışına bıraktık bi iki sene daha geçti şimdi yine tüp bebek tedavisi görüyoruz 🤗 aklınıza takılmaması açısından bi gidip görüşebilirsinz tüp bebek uzmanıyla en azından kafanızdaki soru işareti gider birde sadece yumurta kalitesi ve sperm testiyle bitmiyo bunlar dna araştrmasına kadar istenileniliyor en ufak bi problemde olsa çıkıyor hakkınızda hayırlısı olan 😇