Babyaltug Merhabalar yeni hamile olduğum haberini öğrendik Allah’ıma bin şükür cok mutluyum fakat Anadolu yakasında Kurtköy bölgesinde oturuyorum gittiğim iki kadın doğumcu hiç guzel ilgilenmedi (Adatıp) hastanesi. Bana önerebileceğiniz yer var mı 🙏
anjel_selinaa Babyaltug canım hayırlı olsun ben küçükyalı delta hospitala gidiyorum tahir tosyalıya gayet ilgili ve sevecen kızkadeşimde çok memnundu tavsiye ederim...
Ezgsur Babyaltug ben avrupa yakasından geliyorum saynur hanıma. Görünüşte soğuk gelmiştir size. 😀 ama işinin ehli bi kadın. Perşembe günü sezeryan doğum olucam kendisi kısmetse. Bence erken karar vermeyin
Babyaltug Semanur_Temel adatıp ta iki doktora gittim biri Fatma bir Bülent bey ama ikisi de berbattı 😫
2104 Kurtköy emsey tek gecerim doktorum pınar gökova azman cok tatlı birisi espirili ilgili herşeyi sen sormadan anlatoupr özel num veriyor 🥰
Babyaltug 2104 aslında evime okadar yakınki gitsem mi ne yapsam bilemedim ama yorumlarını okuyorum cok olumlu hep
Babyaltug Ezgsur oo sağlıcakla kucağınıza almak nasip olsun sizin adınıza cok sevindim darısı başıma 🥰
2104 Babyaltug ablam 8 ay önce doğum yaptı. Öncesindede hastalandığımızda gittiğimiz bir hastanedir. Herkes çok ilgili doktorum çok iyi birisi biraz ücretici herkes fazla diyor ama normal böyle bir hastane için bn çok memnunum🥰
Babyaltug 2104 özel sigorta yaptıracağız bu hafta kapsar ise düşüncenizden ötürü emsey e hareket edeceğim cok teşekkür ederim 🙏