Aylanur_1 bebislerini ısırmak biz annelerin en büyük hayallerinden biri galiba 😂😂 Korkmayın ve birde bence eğer çevrenizde sizi doğum konusunda kötü etkileyecek birileri varsa size kötü olumsuz şeylerden bahsediyorsa onlarla çok doğum muhabbeti konuşmayın aksine sizi rahatlatan insanlarla diyalogunuzu arttırın çünkü bu durum insanı çok etkiliyor şahsen ben bir akrabamizin gelini ile konu açılınca konuştum kız öyle şeyler anlattı ki ödüm patladı ben belki öyle olmaz diyorum yok yok sen öyle san diyor devam ediyor kötü enerji vermeye aha dedim ben doğum yapamiycam boyle ise eğer ben giremem bu doğuma 😂😂 sonra bir arkadaşımla konuştum saçmalama çok kolay yarım saat surmuyo dedi ben dogurduysam sen hayli hayli dogurursun sen guclusun falan derken bana bir özgüven geldi yaa kim ne derse desin dedim millet doguruyosa bende dogururum 😂😂😂