Mucizem_21 canım bende araştırma hastanesinde doğum yapacağım doktorum çok ilgili ve hastane yenilendiği için odalar eskisi gibi değil 1 veya 2 kişilik daha fazlası yok,bir de normal doğurursan doğurdun odadan çıkıp gidiyorsun zaten :) ayrıca yoğun bakım ünitesi de mevcut olduğu için merkezdeki özel hastane gibi bebekte sağlık sorunu oluştuğunda bir de yoğun bakımı olan hastaneye gönderilmiyorsun. Her şartı düşünmek gerek yine de