sndsk nerede oturuyorsun bilmiyorum ama bence devlette yaptır. Ben ilk gebeliğimde herşeyimi özele yaptırdım daha iyi ilgilenirler diye halbuki hiç alakası bile yokmuş çünkü bebeğimi kaybettim neyse şimdi ikinciye hamileyim hem özele kontrollerime gidiyorum hem devlete gidiyorum testlerimi devlette yaptıryorum çok memnunum keşke daha önceden gitseymişim