Ebru0156 Melike60 canim iki gundur gordugum ayni konu hakkinda ucuncu post bebegin butun kiyafetleri icin sabun tozu veya duru granul matik kullan ve tavsiyem yumusatici hemen ilk aylarda kullanma bebeginjn cildine iyi gelmez belki :)
37aysgl Melike60 evet canım ayrı Alman gerek bizim yıkadıklarımız kimyasallarla dolu ben ebebekten baby me garanül sabun aldım uni baby yumuşatıcı aldım kokuları güzel önere bilirim
gurcem Melike60 evet canım dalan roxy aldım ben hem uygun hem kalıtelı hemde bebek ıcın zararlı bır madde ıcınde yok
Ebrugunesss Melike60 normal sabunu rendeleyip kullanan da var ama granül alacaksan dalan ya da dalin markalarından birini al
Melike60 Ebru0156 malum dogum yaklaştı ondan yanaklı aklımda olan seylerin merakını gidermek için yazıyorm tavsiyen içşn cok Tesekkür ederim canm
Gnl0606 Canım ben sabun tozu aldım granül olanlardan bence normal deterjanla yıkamasan daha iyi olur ilk aylarda özellikle eğer deterjan almak istemzsen beyaz sabun yokmu? Onu dörde bölüp bir parçası ile yıkarsan mis gibi tertemiz oluyor öyle de yapabilirsin😊
Gnl0606 Aynen bende dalan roxy aldım zeytinyağlı kokusuda gğzel bozulma vs olmadı giyeceklerde gayet güzel yıkadı🙂