Fatmaahuseyin Kizlar merhaba 18 hafta 5 gunluk hamileyim sanki iki uc gundur hic bebegimi hissetmiorum acaba cok mu erken sanki eskidem azda olsa.karnimin sagin da veya solunda kipirdi gibi birsey hissederdim tedirgin oluyorum daha pazartesi muayene olmustum hersey iyiydi sizce ne olabilid erken mi hareketler icin karnimda sanki hicbirsey yokmus gibi dusunuorum:(
Derya6121 Fatmaahuseyin rahat ol valla kım ne derse desın ben 13 den berı hıssedıyorum hareket kesınlıkle degıl ama bişe oldugu kesın. Tabı sureklı hıssetmıyorum haftada bazen 1 bazen 2 simdi daha fazla ama olmadıgı zamanda oluyor gonlunu rahat tut