2bebe1anne_ Allah kurtarsın 🙂 bende 36+3 üm aynı sancılar geçen hafta bende de vardı 2 cm de açılmam vardı doktor erken doğumu önlemek için rahim gevşetici tansiyon ilacı verdi anne karnında bir gün bir gündür dedi. o ilaçtan mıdır bilmiyorum ama şiddetli kasık ve bel ağrılarım azaldı hafif adet sancısına döndü 39. Haftada sezeryana almayı düşünüyor tabi bakalım bizimki o zamana kadar dayanabilecek mi 😊