Meryemaaa Bugün 37ye girdim iki gündür ellerimde ve ayaklarımda şişme var normalde sismezlerdi . Acaba bu zamanlar oluyor mu normal mi yoksa girunmem gerekir mi ? Bebek hareketleri de gayet iyi çok şükür
Sebogelin Meryemaaa Sonnhaftalarda vücut ödem topluyor. Tansiyonun yüksek değilse normal bi durum. Bende de yeni başladı 38+4
Meryu Meryemaaa bende 38 oldum bugün tam. 4 gündür bende şişiyorum normalde bu zamana kadar şişmedim ellerimi falan özellikle sabahları sıkamıyorum hiç
Busraoz Meryemaaa Canım 39+0 hiç şişmedim. Ödem gebelikte 30. Hafta da oluyor 37de de oluyor önemli olan tansiyonunu kontrol etmen. Bazen tansiyon kaynaklı olabiliyor ona dikkat etmek lazım. Doktoruna danışmanı öneririm
Nur___ Meryemaaa 38+1 bi ufak bende de var daha önce olmadı şükür, son zamanlar, doktora sordum normal dedi
madl41 Meryemaaa Benim yüzümde şişti koca davul gibi oldu 😅 Artık son haftalarımız normal gözüyle bakıyorum😅😅 Ayakkabı giyemiyorum 37 numara ayağıma 40 numara terlik anca oluyor😅😅
Toprak34 Meryemaaa canim bende yarin 37 olucam cok hafiften sismelerim var daha once hic boyle olmamistim sanki biraz dudaklarim yuzum bile sismis gibi geliyor heralde son haftalardayiz diye düşünüyorum.🌸
Zlmdemir Meryemaaa aynı durum bende de var Canm.sanırım son haftalarda normal.şuan ellerimi sıkamıyorum düşün.ayaklarım davul gibi😔sanırım normal çünki doktoruma söyledim.
Elzndgn Meryemaaa yarın kontorlüm var o zaman soracam ama bndeki şişlik bariz belli olan bişi degil hafif bi şişlik