Busra_selcuk aynen banada doktorum suyun iyi diyor. Benimde çok sık olmasa da günde 2-3 defa bakarım o ıslaklığı görürüm ve geldiğinde de hissederim sıcak olsa bebeğin suyudur diyorlar ama benden geldiğinde o sıcak su hissi olmuyor normal bi bakıyorum ıslanmış ve çok çok az ıslanır