damlac Kızlar merhaba 10+3 deyim. Biraz özel bir soru soracağım ama bu haftalarda vajinasında değişiklik hisseden var mı? Nasıl tanımlayacağım tam bilemiyorum ama böyle baskı gibi ya da şişmiş gibi yani bir hassasiyet var her zamankinden farklı. Üzerine oturunca ya da bazen yana yatınca falan hissediyorum kendisini. Böyle bir durum yaşayan oldu mu?
damlac Melikekpln ben de öyle tahmin ettim canım ama ilk hamilelik hiçbir şeyden anlamıyorum endişeleniyorum bir de sıkıntı mı var diye🤷♀️ Sağol cevabın için
Melikekpln damlac benimde ilk hamileligim doktoruma sormustum o zamanlar oyle demisti :) korkma canim hafta ilerledikçe arada oluyoe rahim ve kalca kaslarim gittikce genislicek :)