Nessii_ Merhabalar 4+5 hamıleyim. WC’ye gıttıgımde kahverengi akıntım oldu peçetelik sildiğimde yine geliyor Çok korkuyorum dua edin lütfen 🤲😞
dfnomr Nessii_ canim durumun varsa acile gitmelisin lekelenme iyi degil hamileligin basinda özellikle
Nessii_ dfnomr Şuan acildeyim hiç birşey yapmadılar kimyasal bel dediler bende normal poliklinik ıcın beklıyorum