ArinDoanEkmen Merhaba 37 +2 deyim 3 gündür acayip miğde yanmadı ve kusma var. Ne yediysem miğdeme alev topu gibi oturuyor. Nedeni mi bilen yada aynı durumu yaşayan var mı?
ZeynepAraz ArinDoanEkmen aynı dertten bende muzdaribim boğazım alev aliyo resmen ama elma yiyorum çok şükür ki bana iyi geliyor 🙏 tavsiye ederim canim
Nilya31 Muhtemelen bebek büyüdüğü için artık mideyi sıkıştırıyor o yüzdendir neyseki az kalmış doğumunuza mide yanmasına süt iyi geliyor bi deneyin hayırlı doğumlar şimdiden🤲🏻