Grisayfa Beyzaalya ya ne diye aratmam lazım ben bakıyorum ama sandalyeyi klozete dönüştürmüşler gibi bişeyler çıkıyor oda Çok kötü gözüküyor
Beyzaalya Grisayfa sen ne samsun ki 😁😂 onlar ıste tuvaletin Üzerin e bırakıyorsun canım benim ya ondan alınır yada ev değiştirilir keşke alsaydım bu kadar zorlanmazdım
Grisayfa Beyzaalya ay çok kötü gözüküyor onlar ya bide şey var tuvalet taşının üzerine bi aparat koyuyorlar üzerinede klozet yerleştiriyorlar ama en az 400 e mal oluyor biz bide kiracıyız ama çıkma imkanımız Yok maalesef taşınmak çok masraflı
Beyzaalya Grisayfa yok canım kirasıysanız çok çok kiradan kırım parayı konuşun kiracınızla evet derse yapın kiradan kırın
Deletedmom133 Bbsm27 sezeryan mi normal soruyorsun ven su şekilde yaptım sezryanliydim tahta sandalye vardı onun ortasını kırdık o şekilde kullandım 1 buck hafta falan yada seyyar tuvaletler var oturmalı 150 200 falan ama gerek yok bence eski sandalye falan da olur alın kullanın benimki ni katladım koydum birdahkine yine kullanırım diye
Bbsm27 Deletedmom133 ortasını mi kirdiniz 😅😂 ay lav yu diye bı film var izlediniz mi ordada Amerikalı yabancılar için öyle yapıyorlardı 🤣🤣🤣 ben normal doğum için soruyorum
Deletedmom133 Bbsm27 aynen mecbur çıkan tahtaydı en eve gelene kadar öyle yapmışlar 1 haftalık için dedim o kadar para vermeyin zaten 1 en fazla 2 hafta kullandım
Lalemm86 Bbsm27 bana doktor doğumdan sonra volteren fitil vermişti ağrı için o beni tuvalate çıkarıyordu hiç sıkıntı çekmedim komposto içersin kayısılı hem süt yapar hemde dışarı çıkarsın rahat edersin
nursiracc Bbsm27 Sezeryan olmama rağmen eve gelir gelmez normal tuvalete gittim,çünkü klozetten nefret ediyorum,ben hiç aklıma getirmedim dikişim olduğunu,direk oturdum sizde öyle yapın sanki normal gündeymişsiniz gibi
Merve612506 Bbsm27 vallahi doğum yaptım tek düşündüğüm klozeti olmayanlar nsl tuvalete gittiği çok zor gerçekten her evde bulunması gerek
Mavilianne Bbsm27 4 gün büyük abdest yapmadım ben korktuğum için daha sonra çıktım sonra da kabız oldum kabız olmamaya dikkat edin mutlaka
Bukrem62 Benim de dikislerim var altta..ilk gunlerde doktor duphalac diye bi şurup vermişti kabizlik önleyen onu içerek çıkıyordum tuvalete..sonra gerek kalmadı ilaca da artık cabuk iyilesiyor alt taraf
Nursan Sema12 zeytin yağını doğumdan önce mi sabah akşam sürdünüz yoksa doğumdan sonra dikişli bölgeye mi
Sema12 Nursan cnm ewe geldign gundn itibaren sabh aksam pamukla haff dokndurarak sur , gergn olmaz cok rahat edersin ben hc dikislerimi hssetmedm cok rahatttm cok sukur INSALLAAAAHHH yine ayni sekild rahat ederim 😊
Esramese Bbsm27 en buyuk korkumdu patlarsa yanarsa diye ama alaturka wc daha iyimis bn klozettn enfeksyn kptim