M1044 ben 5. Haftamda hamile olduğumu öğrendim ve aşırı derece kasıklarım ağrıdı ara ara sol ya da sağ kasığım ağrıyordu. Adet ağrsından daha kötüydü. Şuan 7+4 geçti ağrılarım çok şükür. Seni uyutmayacak kadar ağrımaya devam ederse doktorunla görüşmeni tavsiye ederim. Genel de bebek keseye yerleşirken ağrıyormuş diye duydum. Kendi doktorumda bu haftalarda normal dedi..