Nursen60
Bi ara çok kötü bende de aynı sorun vardı şimdi 15+4 olduk ve 8 saatlik bir yoldayım 🤦🏻♀️ memleketten eşimin yanına gidiyorum, bilet alırken o kadar korktum ki ya sık sık çişim gelirse diye 😅😅😅 allahtan sorun olmadı her molada lavaboya girdim 😂 kaldı 3 saatim başlığı görünce yazayım dedim inşallah çişim gelmeden bitiririz yolu 😁😁