Canım ben 35 haftalığım ikizlerim olcak göbeğim aşırk büyüdü ve kndım normalde zayıf bırıydım baya. Ben bıo oil kullanıyrm . Hatta duzensız bıle kullandım . Ama 0 çatlak var. Hocam bile şaşırıyor yine başaramamışlr senı çatlatmayı diye baya buyudu cnku karnım. Ve ayrıca kaşıntıyıda alıyor. Bılmıyorum suan senın işine yararmı iyi gelir mi bana iyi geldi .