zelis63 Kızlar 18+3 günlük hamileyim göğüs uçlarim kabuklanıyor dün onlara bakarken göğsümden su geldiğini fark ettim herkes diyor çok erken normal mı bu durum acaba ?
Cookie_the_pomy zelis63 Normal Prolaktin hormonunun normalden yüksek olunca geliyor kendisi de süt , önce şeffaf sonra sarı gelir, sıkma sağma ama gece göğüs üstü de yatma ziyan olup gider ... Bnm 15. Hafta da geldi 36yı bitiriyoruz şimdilerde
Felipe zelis63 canım o sıvıyı sakın sıkma göğüslerine de dikkat et o sıvı bebeğin antibiyotiği gibi bişey şifası yani her derdine deva bebeğin içeceği ilk süt o yüzden cok onemli hastalıklardan vs koruyacak
zelis63 Cookie_the_pomy Ewt dediğin gibi şeffaf bir arkadaş çok erken normal değil dedi sormak istedim
Cookie_the_pomy zelis63 Normal de 20. Hafta sonrası normal kabul ediliyor ama kesinlikle tek başına erken doğum belirtisi falan değil ☺️2 hafta erken olmuş zaten sürekli olmayada bilir ☺️
denizadaalpp bnmde dun geldi ilk defa ama hamilelgmn başndan beri kabuk baglio gogus ucum demkki hep geliyo kuruyo bn gormuyom onu. gozumle gordum dun ilk kez once su sonra sari süt geldi
Minikmucizem_ denizadaalpp o kuruma herkeste yok mu ? Bende de kabuklanma oluyo ama sut falan yok kabuklanmayla alakasi yok bence
Bebekveannesi Benim de 16. Haftadan beri geliyor erken doğumu tetikler diye çok korkuyodum 34 olduk şükür. Hiç ellemiyorum pijamamda yuvarlak yuvarlak her iki göğsümden gelmiş oluyor sabah kalktığımda.
Senasybn Minikmucizem_ muhtemelen siz görmeden akıp kuruyor bende ilk fark etmiyordum sonra anladım onun kuruduğunu böyle kurumuş uhu gibi incecik bi tabaka oluyor sütyene falan da geliyo