defne55 ben gebelik okuluna gitmistim onun rahatligida vardi ebelere asinaydim hic kotu bi davranisla karsilasmadim bende guler yuzumu eksik etmedim onlardan. Ebem basimdan ayrilmadi mesaisi bitti halde dogumum baslamak uzere diye cikmadi dogumumu yaptirdi. Sans isi biraz umarim sizinkide benimki gibi guzel olur🥰
Ben bide bu sefer gebelik okuluna esimle gitmeyi dusunuyorum ki sanci odasina benimle girebilsin🥳