Muslumeuuz Zofran aşırı kabızlık yapıyor bende kullanmayı kestim 3 gün almadım 13+5 deyim ama yedigimi çıkarıyorum ilaca bagışıklık kazandıgım için üsküfra ediyor olabilirmiyim kullanmadıgım günler bulantım olmadan üsküfra ediyordum
ZeynepKr Bendd kullandm ama böyle bi kabızlık problemim olmadi. İlk 5 ayım öyle zordu ki bende kullanmadiğim zamanlarda cok fena kusuyordum yavaş yavaş kestim ilacı zaten zamanla vücutta istemıyor bulantılar geçtikçe
hlsnl Haftafan 19. Haftaya kadar kullandım ama herhangi bir yan etkısı olmadı onun sayesinde yasadım diyebilirim
LittleMan Kız bu ilaci bulana ödül vermek lazım o derece memnunum 😂😂 35 haftalığım ilk baştan bu zamana kadr o kadr cok mıde bulantısı kusma cektım kı felaket bısıdı hastanelerde yattım tek benı iyi eden şey bu ayaklandıran bu diyebilirm🙏🏼💕
LittleMan @NaimeYilmaz zofranın bi 4 mg var bide 8 mg . Hocam eğer 4mg bulursan tüm al. 8 mg bulursan yarım iç dedi canm . Benimkiler ikiz benım bıraz daha fazla oluyordu bulantım hergün içiyordum ben nerdeyse.
tugcs bende 2 haftadir kullaniyorum keske daha once ler bilseydim kullanirdim ben 8 haftada basladim suan 10 haftaligim bazen 1 gunde bazen 2 gunde bir kullaniyorum.