Merhaba 16 haftalik hamileyim birhaftadir. Sürekli bel agrisi oluyor..Gecen doktora gittim rahim icin kanama var ama önemsiz dedi..Bu sabah kasik agridi ve bel agrisiyla devlet hastanesinin aciline basvurdum.. Rahim icin kanaman cok fazla dedi yatis yapicakti bebegin ve benim hayatim tehlikedeymis yer yok diye ilac verip eve yolladilar ara ara azda olsa agrim oluyor bebegime bisey olmasindan cok korkuyorum arkadaslar böyle bir durum basina gelen varmi? Bebegini saglikla dogran varmi böyle bi sorun yasayip..