Munevverdemir Bugun 17 haftamiza girdik bir an once sabirsizlaniyorum oglumu kucagima almak icin 🤭🤭🤩 sanki arada hareketlerini hissediyorum ama ya bebek hareketi degilde bagirsak hareketleriyse? Benim gibi bebek hareketini hisseden varmi yoksa erkenmi nisan anneleri
irem_altun74 Munevverdemir Benimde 17 haftalık ben 15 haftalıkken hissetmeye başladım erkekler erken hissettiriyor diyolar ama benimkide erkek 🥰
Merve_1750 17+2 olduk ilk gebeliğim daha hiç bir şey hissetmiyorum merakla bekliyorum hissedeceğim zamanı