Songul1107 Bide birsey soracağım bayanlar karnı belli olanlar özellikle karnınızı içinize çektiğiniz zaman karnınız kayboluyor mu yoksa hala duruyor mu ?
Songul1107 nurbyrm44 heh işte duruyorsa karnımız cıkmıstır demektir 👍😉 Darası olmayanların isteyenlerin basına ☺️
Songul1107 nurbyrm44 Aynen öyle ya çok şükür cok erken tatdım hamileliği 4 buçuk aylık evliyim 4 aylık hamileyim 😍😍
Elmas24 nurbyrm44 bnm de yalancı sancılarım basladı hastaneye gttm yalancı sancı cıktı yarın yine gtcm
nurbyrm44 Elmas24 o bende bir kere oldu galiba çünkü daha önce yaşamadığım bi sancıydı oturdum hemen dinlendim geçti çok şükür gitmedim hastaneye
nurbyrm44 Elmas24 İlk defa olduğu için çok korkmustum ama o an bi şeye de çok sinirlenmiştim ondan oldu sandım neyse ki geçti valla bebeğe bişi olacak sandım
nurbyrm44 Elmas24 evet yavaş yavaş artık artıyo ağrılar kasılmalar fln zamanında gelirler inş seninki kız dimi
nurbyrm44 Songul1107 Ben ilkin 18de kıpırtı hissettim ilk gebeliğim net olarakta 20de hissettim 😇 şuan maşallah baya baya içerde oynuyo kendince 😀