33Fatma merhaba benım bebegım de öyle malesef 3 hafta önde gıdıyor ama bende su fazlalıgı falan yok.... gebelık sekerım var ayrıca da ben ve aılem artı esım genel olarak iri yapılıyız.. dr um sekerden de olabılır genetıkde olabılır diyor... ultrasonu degıl kendı haftamızı baz almamız gerekır.. bende ve bebegımde sımdılık bır sorun gozukmuyor sezeryan olmak dısında... bebıse de dogdukdan sonra bakıcar artıkın😔