Cigdem07 sömürüyorlar sömürmesine de canım ama özel hastane de insan yerine konuluyorsun ben ilk gebeliğimde devlete gitmiştim rezil oldum rezil oldum rezil hem doktor kontrollerinde rezil oluyordum hem doğum da rezil oldum doktor kontrollerinde zaten 3 kişi 3 kişi alıyor muaneye hemen 1 dk bakıyor çıkartıyor kan idrar sonuçlarını 15 gün sonra öğreniyorsun zaten hani demem o ki idrar yolları enfeksiyonun varsa kendi kendiliğinden geçiyor 15 güne kadar 😊😊😊 sonra kanı neden veriyorum diye sorduğunda ne bileyim ben doktor.istemiş işte diye tersleniyorsun mesala mhrs üzerinden randevu aldın gittin randevuna doktor o gün izinli başka doktora gireceksşn o sıra veren sekreterlere hangi doktora alıyım sizce diye akıl danıştığında ne bileyim ben seç işte birini diye tersleniyorsun ama özel hastanede doktorun randevü günün de yoksa arayıp bilgirendiriyorlar kan idrar tahlillerin ne zaman çıkarsa arayıp bilgi veriyorlar ilaç yazdıysa doktor reçetini söylüyorlar yani özelde adam yerine konuluyorsun devlet hastanesindeki doğum ise tam bir rezillik diz boyu sancı odasındaki ebeler ebeler köpek gibiydi herkesi azarlayıp duruyorlardı hiç ilgilenmiyorlardı sanırsın zorla bedava çalışıyorlar kadının biri bebek geliyor diye bağırıyor ebe yalan söyleme daha gelmez bebek dedi bi gitti baktılar kadına gerçekten bebek doğmaya başlamış kadının biri doğum da bağırıyordu bağırma seni dinlemek zorunda değiliz diye azarladı daha neler neler benim oğlum devlet hastanesinde mikrop kaptı