Zhrclsr 38+2 deyiz ve bebeğim aşırı hareketli normal mi sanki karnımı atıp cikacakmis6gibi oynuyor aynı olan var mi
Foto03 Zhrclsr been 🙋🏻♀️😂 NST ye giriyorum kalp atışı gidiyor ikide bir 20 dakikalık şey 1 saate çıkıyor sürekli hareket ettiği için 😂 Sporcu bebek diyor ebeler 😂
CerenAkbulut Zhrclsr 38+0 benimkide 10 gündür öyle. Yeri daralıyor az hareket eder derler ama benimki gümbür gümbür. Çift taraflı geriniyor bide aşırı can yakıyor. Morarmış gibi bir acı var karnımda.
ayse_1608 Zhrclsr bende 38+2 yim ve benım bebegımde cok hareketlı acayıp derecede canımı acıtıyo doktorum bızımde ıstedgmz bebegın hareketlı olması dedı hem gelişimi için hemde dogum için 🙏🏻
Cigdem1987 Ayy daha bir kac saat once eşime diyordum ki 'doguma birkac hafta kaldı , bu cocugun hareketleri azalacagina git gide artıyor , acaba bir sıkıntısı mı var, rahat degil mi diye' yazdiklariniz beni suan cok rahatlatti.. 😊 fazla hareketli oldugunda kolay dgum oluyorsa insallah bu sefer normal yaparim 🙏🙏🙏🙏 pit diye geliverse keskee...