Yasemince ben pazartesi yapacagim dogum. Ama hastaneyi cok iyi biliyorum cok bi luksu veya gosterisi yok hastanenin ama donanimli bir hastane genelde göz boyayacak bir olayi olmadigi icin insanlar begenmiyor ama ben anlamiyorum onemli olan doktor ben doktorumdan vazgecemeyecegim icin 1 gece yatip cikicam zaten cok da buyutmeye gerek yok kuvez de var