Musel 10+3 üm bu haftaya kadar ilk defa az önce kustum türlü yemeği yapmıştım biraz salçasını fazla koydum sanırım tok karna ilacım vardı bir iki kaşık yedim yemekten snra ilacımı içip yattım telefonla oynarken birden kusma hissi geldi hemen lavaboya gittim ve hemen çıkardım yediğim yemeği devamı gelmez inşallah çok korkuyorum 😒
Bebisimyolda Musel gelirse de şayet prilamder dr diye bir ilac var super bir mide hapi bulantiya tiksinmeye son veriyo ben 3 ay onla rahat gecirdim insallah tekrarlamaz ama seninki
Gamzeliim38 Musel Benim bulantilarim böyle başlamıştı 8. Haftadan sonra Hiç bulantı hissi olmadan direk kusma geliyordu Daha sonraları bulantı hissi bastırıyor ikiside kötü bir durum
Musel Bebisimyolda bulantım yoktu birden bire kusma hissi geldi hani bulantım olsa anlatım başladı kusmalarım derim ama hiç yokken geldi akşama kadar birsürü şey yedm sadece bunda kustum
Musel ayshen1003 regenesis max ilacın adı ama ilaçla alakası yok 2 haftadır içiyorum ilk defa kustum mesela yemekle alakalı
Aynuradem Cok salcali yagli zor sindirilen yemeklerden kacinmaya çalış hazimsizlik oluyo çünkü hamilelerde agir yemeklerden kacin
Musel Aynuradem evet gerçekten kendimi dün baya zorladım baya yemek yedim bundan snra akşamları sadece meyve yicem
ayshen1003 Musel ilaçla ilgili olabilir arkadaşım da ilacı kullanıp kusuyordu başka ilacı kullandı düzeldi başka ilaç önerirse doktorun bir dene derim
Musel Musel hayır 2 haftadır o ilacı kullanıyorum bulantı bile yapmadı bana yemekten kaynaklı olduğunu düşünüyorum ben yemek ağır geldi
nehiroooo ben 9. haftamdayım hergün 10 defa kusuyorum prilam kullanan varmı zararı yok dımı zofran kullandım ii geldi 4 mg ama dün prilam verdi doktor
Musel Gamzeliim38 gerçekten mi ya 😢😢 allahım diyorum ki ne kadar kötü ben sadece 1 kere kustum devamlı kusanlar napıyor allah yardımcıları olsun
Gamzeliim38 Fatmanur_yakup17 Yaa çok kotu valla Allah yardım etsin Benim 6.aya kadar hep devam etti sonra yavaş yavaş azaldı