Yaseminpinar Hanımlar merhaba ; 28in başından itibaren vajinam mı desem kasık bölgem mi bilemedim çok yoğun bir şekilde baskı hissediyorum. Zaman zaman adet sancısı gibi ağrı yapıyor. Suyum fazla olduğu içinde açıkcası erken doğum ihtimalini düşünüyorum. Salı günü randevum var bekliyorum ama tecrübeli ve haftası önde olanlara sormak istiyorum normal mi ? 🥺
ilminur_ufuk Yaseminpinar benim de iki üç haftadır o şekilde baskı oluyor 29 olucam doktora sorduğumda bi sıkıntı yok dedi ama inşallah sizde de bi sorun olmaz
Yaseminpinar gurcem Çok teşekkür ederim içim rahatladı. Doktor çünkü baskı yapar suyun fazla Allah korusun kese baskıdan zarar görür falan diyince korktum. Sağol canım tekrar demek normalde de oluyormuş. 😊🙏🏻