Hazanur Benim ekim ayi asilama ile tutmadi ve progestan kullaniyordum bugun kahve rengi lekem basladi gelmedi muhtemelen adetim simdi ikinci asilama icin kahve rengi lekelerle baslanilirmi yoksa kan mi gelmesi gerekiyor baslamak icin ???
Tekinnn Hazanur canım kana dönmesi lazım ki birinci gün sayılsın. Birde tekrar tedaviye başlayacaksan adetin 2. Gün kontrole gitmen gerek kist falan olmadıysa tekrar başlanır tedaviye
GozdeBabur Hazanur tamamen sökülmen gerekiyor canım,cumartesi gittigimde kırmızı kan geliyor dimi dedi,evet dedim öyle baktı ultrasonda,yumurtan yok evet dedi.
Hazanur Tamam evet ama lekelerin basladigi gun den mi sayarlar yoksa kan geldigi gunden mi sayarlar ?
Tekinnn Hazanur benim de iki ay önce kimyasal gebelik oldu. Leke başladı kan gelmedi doktora mj attım kana dönünce ilk günü say dedi. Ertesi gün kana dönüştü zaten.
Hazanur Tekinnn evet bende bunu merak ediyordum kana donusuldugunu zaman sayilicakmi yoksa leke varkennmi zaten yarin ariyacama ama sormazsam uyuyamazdim 😬
GozdeBabur Hazanur cumartesi gittim adetin 2. günü ultrason da baktı. tekrar gonl-f 900 verdi dün akşam vurmaya başladım,cuma günü kontrole çağıracak aşılama gününü belirlicez.
Tekinnn Hazanur leke kahverengi ise henüz kan rengine dönmemişse adet saymıyor benim doktorum. Ben 1 yıllık doktorumun yalancısıyım senin ki ne diyecek bakalım
Hazanur Tekinnn canim doktoruna guvenebilirsin dogruymus kirmizi olmadan baslanmazmis ondan kirmizi olmasini beklicez
Hazanur GozdeBabur hade insaallah canim bu sefer sen benden erken basladin canim benimki ancak haftaya olur asilama hade rabbim hayirlisini en guzelini sagliklisini nasip etsin hepimize
Tekinnn Hazanur ben zaten güveniyordum canım biliyordum öyle olduğunu ama bi arkadaş farklı söyleyince bildiğimi doktorumun söylediğini söyledim ☺️
GozdeBabur Hazanur amin inşallah hayırlısyla nasip etsin rabbim. yalnız sendede var mı bilmiyorum heyecan falan hissedemiyorum duygularım ölmüş gibi. bu iyi birşey mi :( evet istiyorum olsun diye ama ne biliyim bu 4. deneme aşılama da 2. olacak ama ümidim yok gibi.
Hazanur GozdeBabur sakin pes etme canim yok heycan yok ama stress yapmamaya caliscam bu sefer bakalim hayirlisi rabbim buyuk ins daha fazla ugrasmadan olur