Nur_arkn yani katılıyrm erkek demezler böyşe şeyleri ama bilinçaltnda hep kalıvaktr bu bu şklde bn isyemedm bnmde tercihim olmafı bndr saçma buluyorm sezeryan olduğu halde şstemedm drm sordı yok dedim heleki borml doğmda asla yani şiödi burda açık açık yazmk şatemiyrm ama yani cinsellkyen soğuyan çook erkek vardır bu şklde yani kadınlar duygusal davfanıyoşar yağımz gereği çok duygusalız işte berbaer yaşayalm bu anı vs ama erkeklern duygusallık orano çok çok azdr bizdn. Bu bnm fikrim tabikide herkese aayhı duyuyorm isteyen eşiyle yapsn doğumunu😇