Bilmem kaç tane Doğum hikayesi okudum birgün bende yazabilecek miyim acaba dedim ve şuan Allah’ıma şükürler olsun ki yazabiliyorum dün yani 07.03.2018 Çarşamba günü saat sabah 8.30 da yatışım yapıldı ameliyathane çok sıra varmış saat 1 gibi kan tahlili yapıldı 3 e kadar bekledik 3.30 gibi odamıza hemşire gelip kan tahlillerin sonucunun temiz olduğunu spinal olabileceğimi söyledi saat 4 te beni ameliyathaneye aldılar eşimi almadılar (iyi ki almamışlar o ayrı mesele) anestezi doktorum bayan benim en büyük destekçimdi en korktuğum bölüme gelmişti sıra iğne beni korkuttukları kadar Yok bir sinek ısırığı saniyelik anestezi uzmanım ayakların ısındı dimi bak üşütmüyorum seni dedi güldük meğer son gülüşüm o imiş bundan sonrası benim için çok zordu bebeğimi gördüm ve dayanamadım beni doktorum genele çevirdi saat 4.21 de bebeğim doğdu 50 cm 4 kiloya yakın kilosu vardı 39+4tük çıkışta annem kayınvalidem teyzem eşim bekliyordu tospiğimizi görmüşler bile 😍 saat 7 gibi narkoz geçti ve benim için en zor olan kısım başladı dikişler zonk zonk zonkluyordu gaz çıkarmam 20 saati buldu hoşaflarla ve yürüdüğüm halde çok zorlandım imkan varsa normal doğum yapın sezeryan çok zor 😔