Melek010203 Kizlaar ben 21 haftalık hamileyim bir haftadir karnimda ağrı bagirsaklarimda sancı oluyor gunde bı ddefa lavaboya cikiyorum şükür ama. Gaz. Sancisi mahfediyor bide ben vinalac kullanıyorum vitamin onunla alakalli olabilir mi ??