duygu34 Kızlar 33. Haftadayım, aldım bişeyler ama aklıma takılan bir soru var. Kızım Aralık’ta geliyor nasipse, kış bebeği olacak. Bodyleri uzun kollu mu kısa kollu mu alsam daha kullanışlı olur ? Siz ne düşündünüz nasıl yaptınız ? Tecrübeli annelerden de cevap alalım😊
Melteeeem duygu34 uzunun üstüne uzun kollu giydirmesi zor olmaz mı ☺️ Kısa kollu zıbın üste tulum veya kıyafeti üste de yelek yada hırkası yün yeter bence
ballicoreklerim duygu34 kısa uzun yarım kol hepsinden aldım canım cünkü hepsini giyebilir üzerine polar alt üstler var onları tercih edebilirsin 🤗
turkancakar duygu34 ben herikisindede aldım ama kısa kollu olanlar bebek için daha kullanışlı oluyomuş
Rabiaa05 Uzun kollu daha fazla almani öneririm ben oyle yapmistim canim ama kisa kolluda olsun tabi ihtiyac oluyor
Nuraslanklc duygu34 hiç uzun kollu almadım çünkü sadece zıbınla durmayacak illaki üzerine birşey giydireceğim kat kat rahat edemez çocuk diye hep askılı olanlardan aldım