Fikret_kayra Bayanlar mrb 26 haftalık hamileyim ikinci gebelik yaş 26 ilk de şeker yükleme yaptırmıştım bı sıkıntı olmadı ama bu sefer çok kararsızım sizin fikirlerinizi almak istedim yaptırıp da sıkıntı yaşayan oldu mu ??
Seda_123 Fikret_kayra Benim doktorum gerek görmedi yaptırmadı sağlık ocağında açlık tokluk sekerine baktırdım sadece onlarda normal cıktı
Biyolog Günlük yediğin bir porsiyon tatlı gibi düşün canım yine çekinme. Benim sağlık ocağı açlık ve tokluk kanima bakarak yaptırmama gerek olmadığını söylediği için yaptırmadım. Yoksa yaptircaktim