Yok canım sende daha şimdiden. Doktorun daha öncesinden tehlikeli gebelik diye uyarmadıysa günde en azından 1 tane olsun ye canın istiyorsa ne olacak kendinizi bu kadar kısıtlamayın arkadaşlar allaha emanet bebeklerimiz ye gitsin anacım günde 1 2 taneden kimseye bişey olmaz açılma olsun diye son haftalara doğru 5 7 9 adet yeniyor korkma sen 😀