Babyistan Doktoruma danışmıştım ben hiç öyle kreme falan gerek yok o kadar para verme dedi. Hindistan cevizi yağı önerdi bir gün bunu, bir günde kakao yağı, avakado yağı, susam yağını karıştırıp kullan dedi tek tek de kullanabilirsin dedi bu arada kendisi de bunları kullanmış. Ben de şu an 13+4 üm ben de bugün hindistan cevizi yağı araştırmaya başladım. Seninde işine yarar belki canım