EcrinDerin 2. Bebeğimi bekliyorum ilki 42 haftalıktı ve hiç sancım yoktu 12 saat suni sancı çekerek normal doğum yaptım. 2.de aynı olcak diye çok korkuyorum 😭
Naz5558 İlk gebeliğimde 39+6 da doğum yapmıştım 2 saatlik bi sancı olmuştu şimdi yine gebeyim.çok merak içindeyim aniden sancıyla mı doğum yaparım yine diye😄😄 sizin ilkinde de sancı olmamış bilemedim açıkçası 🙏
Cemreee Naz5558 bnm 39+1 sanirim 2 cm acilmam da var bugun bel agrisi vardi karnim gergindi ve su an da alt kisma bicak saplanma agrisi giriyor arada acaba sancilar boyle mi baslar 🤦♀️
EcrinDerin Kendi sancınız olması çok çok iyi Rabbim sağlıklı bir şekilde kucaklarımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
EcrinDerin Cemreee kendiliğinden sancım gelmediği için sancı nasıl gelir bilemiyorum 🥺 doktoruma dediğimde suni sancıyla aynı gibi dedi inşllah aynı değildir 🙏🏻
Naz5558 Cemreee doğum sancısı genelde herkeste aynı şekilde seyrediyor. Önce kasık bel ağrılarım başlamıştı daha sonra da sancının dozu artınca ve en önemlisi sıklaşınca tamam doğuruyorum dedim 😄 rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin 🙏🙏