Kuzeyzeynep Arkadaşlar 1 saattir falan rahimde ağrım var ve sağ bacağımla rahim arası kasılıyor doğum sancısı değildir di mi ağrı eşiğim çok yüksektir o yüzden bilmiyorum başına gelen var mı belim de ağrıyor
Duuyguum Kuzeyzeynep bende de oluyor çünkü bu bahsettiklerin ordan biliyorum şuan da da oluyor üç gündür böyleyim İnan
Ebru01yalcin Kuzeyzeynep normaldir can im doktoruma sordum bunlar yalancı doğum sancıları kasılmaları dedi