ayazmoms41 Kızlar merhaba.. Öncelikle hamile değilim hatta adetime de 18 gün var. Bende polikistik over rahatsızlığı var bu arada. Şu bir kac gündür sol göğüs ucumda sızlama var sürekli değil ara ara oluyor. Sizce neden olabilir?? Teşekürler.
Berrin123 ayazmoms41 valla benim de arada oluyor ama gebelikten dolayı büyüme Ve çatlak oluşumu var. Ama ben üşüyünce oluyor gibi hissediyorum. Hassaslaştı sonuçta. Ama siz gebelik yok diyince bilemedim. Adete 18 gün olması yumurtlamayı çağrıştırdı bana
Berrin123 ayazmoms41 valla benim de arada oluyor ama gebelikten dolayı büyüme Ve çatlak oluşumu var. Ama ben üşüyünce oluyor gibi hissediyorum. Hassaslaştı sonuçta. Ama siz gebelik yok diyince bilemedim. Adete 18 gün olması yumurtlamayı çağrıştırdı bana