gozdeak Edaemkl_06 37+3 sırt ağrısından ölüyorum ben ya sen nasılsın var mı agri normal bi durum mu ?
Hll Edaemkl_06 yalancı sancılarla can çekişiyorum artık😒yarın alacağm bir an önce dogum günümü yoksa evde dogurmam yakndır😁
Edaemkl_06 gozdeak bende de oluyor cnm belden başlayan ağrı adet olacakmışım gibi kasiklarım ağrıyor galiba doğumun habercisi