Svldlrbsy ben yurtdışındayım ve bende de öyle bir durum var. Birde burada sezaryen zorunlu haller dışında yapılmadığı için emin olmak zorundalar. 35’den beri çatı muayenesi oluyorum, doktorum squat yapmamı söyledi ama canım acıdığı için az yaptım. Yine de hala sezaryen demedi bana. 38+0 ve bebeğim 1 hafta önce 3400 gramdı yani büyük bir bebek. Dediğiniz gibi bana da doğum başlayınca anlayacağız dedi. İyi yapmışsınız başka bir yere gitmekle 🙏🏻