Brcnbrs jinekolog değil de sanki adli tipci gibiler. Karşısında ki hastaya nasıl yaklaşılması gerektiğinden bir haberler. Iletişim sıfır. Altta ki doktor plesantan yukarı çıkmış dedi nasıl sevindim. Sonra servise çıktım. Riskli gebelik sinifindayim haliyle duyacagim hersey benim icin cok onemli .Serviste ki doktor " bu haftada hareket olmaz. Bu haftalarda harekete taktiysaniz takıntılı birisiniz.24 e kadar bebeğe biz yasamla bağdaşmıyor gözüyle bakarız.30 dan sonrası önemli vs dedi" plesanta ne durumda acilde yukarı çıkmış dediler dedim." Oranın ultrasonu yetersiz, orda ki arkadaş çömez plesanta doğum kanalinizi kapatıyor"dedi. Birebir eksiksiz bu cümleyi kurdu.Modum düşük eve döndüm. Sağlık durumu nasıl bebeğinizin, kontroller de durumu iyi mi?